vrijdag 2 november 2012

Ik wou iets nieuws.

Ik wou iets nieuws. Ik wou dingen delen met de wereld en laten zien waarom ik kan zeggen dat ik een gelukkig en blij mens ben. Ik wil mensen meer laten genieten van de kleine dingen en mensen zien genieten. Ik wil blij worden van blije mensen en blije dingen doen samen met blije mensen. Daarom dit. Deze blog. Net vers van de pers. 2 - 11 - 2012. Ik begin met een blog en ik zie wel waar het strand. Het lijkt me leuk. Nieuwe dingen zijn altijd leuk. Nieuwe dingen vind ìk altijd leuk. Daar kan ik van genieten. Daar wordt ik blij van. Iets nieuws in je leven en het delen met anderen. Precies dit. Het lijkt me wel geschikt. Zoals ik al zei. Ik zie wel waar het komt en wat ik ermee ga doen, maar op dit moment is dit, het schrijven van een blog, iets goeds voor mij. Ik wil dingen delen met mensen en hen laten beseffen hoe mooi het leven wel niet is en kan zijn. Eigenlijk begon het allemaal met de schrijfwedstrijd 'Talent voor Taal? Schrijf jouw verhaal'. Ik deed gewoon mee, omdat ik er blij van zou worden. Dacht ik. Schrijven over het thema 'Niets is wat het lijkt', het thema van de musical 'Wicked', maakte me ook werkelijk blij. Hierdoor besefte ik dat ik schrijven eigenlijk heel leuk vind en ik me kan vinden in mensen die dit doen. Ik ben trouwens niet door naar de laatste 10 (er deden er 1655 mee), maar dit deed mij niet zoveel. Ik vond het alleen al leuk om te schrijven hiervoor. Ik heb een hele mooie feedback gekregen van de CPNB en dit maakte alles goed. Ik moest door blijven gaan met schrijven, want ze zagen mij als een filosofisch persoon.  Dusja, zo begon het allemaal. En nu ben ik een blog aan het schrijven... En dit is gek, heel gek. Maar ook leuk en spannend. En dit is gewoon iets vrolijks. Iets waar ik blij van word en hopelijk waar meer mensen blij van worden.

1 opmerking: